info@frontloop.be I +32 497 40 20 35 I nieuws
Wenst u méér informatie ?
Vul onderstaand formulier in en wij contacteren u zo spoedig mogelijk.
RECLAME DRUKWERK
NAAMKAARTEN
Frontloop heeft de kennis en ervaring om te helpen bij jouw drukwerk, maar is zelf geen drukkerij.
Welk drukwerk?
Door een nauwe samenwerking van ons designteam en tal van leveranciers bieden wij drukwerk aan in alle maten en vormen. Compleet naar jouw wensen.
-
Naamkaartjes
-
Briefpapier
-
Flyers
-
Folders
-
Groetenkaart
-
Posters
-
Voorgedrukt enveloppen
-
…
Layout drukwerk
De lay-out, of opmaak, is de grafische opbouw van drukwerk om tot een visueel aantrekkelijk ontwerp te komen. Onder lay-out vallen onder andere:
-
De keuze van het lettertype.
-
De positie van de tekst.
-
De indeling van de pagina.
-
De positie van de afbeeldingen
-
Eventueel het bewerken van de afbeeldingen.
De juiste layout voor elk type drukwerk
De lay-out dient uniform te zijn aan het bedrijfsimago en het doel van het drukwerk. Door de lay-out aan te passen maak je een sereen en zakelijk drukwerk of een flashy aandachtstrekker. In ieder geval zorgt een goede lay-out voor extra aandacht aan de belangrijkste elementen van je drukwerk.
Nazicht drukwerk
Het drukproces is een technisch proces en de vereisten worden in code omschreven. Als leek is dit zeker niet evident om te begrijpen. Je bestanden druktechnisch correct aanleveren is dé voorwaarde om tot drukken over te gaan. Ook het omzetten van ontwerp naar drukbestand vraagt enige kennis en ervaring.
Het designteam van Publio maakt het druktechnische volledig op punt. Zo ben je zeker van het gewenste resultaat. Indien je zelf al bestanden hebt, kijken wij ze voor jou nog even na en dit voor ze naar de drukker gaan.
Bedrukt textiel mag je zien als drager van je reclameboodschap. Jouw werknemers worden herkend en je bedrijfskledij fungeert als visitekaartje voor je zaak of event. Frontloop loodst u doorheen
Promotioneel textiel & bedrijfskledij
Frontloop biedt een groot assortiment promotioneel textiel en bedrijfskledij aan met merken zoals B & C, Russel, Fruit of the Loom, Clique, ...
De productie wordt zelf beheerd via een netwerk van zorgvuldig geselecteerde partners.
Technieken
​
Transfer: uit een speciale folie worden teksten of logo’s gesneden. Via een warmtepers worden deze dan getransfereerd op het textiel
Zeefdruk: met deze techniek wordt (gekleurde) inkt aangebracht op het textiel. Dit is van toepassingen bij grotere aantallen
Borduren: via een borduurmachine wordt met naald en draad het logo/tekst geborduurd in het textiel
​
TEXTIEL DRUK